Klantenservice

– Bestelling nog steeds niet ontvangen ?

Je hebt een product besteld voor 15:00, maar levering van het product blijft uit. Via het onderstaande contactformulier kunt u navraag indienen. U navraag wordt binnen 24 in behandeling genomen. Eventueel wordt er contact opgenomen met de bezorgservice.

– Ontvangstbevestiging na navraag

Je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie op jouw verzoek. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Terwijl u op onze reactie wacht kunt u alvast een kijkje nemen in onze help sectie, wellicht staat uw antwoord hieronder al tussen: Veelgestelde vragen.

– Kan ik ook contact opnemen via Whatsapp ?

U kunt tijdens werkdagen van 08:00 t/m 19:00 met ons whatsappen en krijg je direct antwoord. Na het invullen van onze Whatsapp-nummer:  06 19 38 19 21 kunt je een whatsapp gesprek starten. Wij helpen je graag bij het kiezen van een passende eetkamerstoel:)

– Kan ik Telefonisch vragen stellen ? 

Je kunt ons altijd bellen via het telefoonnummer: 026 – 23 40 333 op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur.

Hoe kies ik een product?

Alle producten op onze webwinkel worden volgens een eenvoudig indeling gegroepeerd. Om het gewenste product gemakkelijke te vinden. Kunt u een van de kopjes in het menu aan de linkerkant drukken? Dan ziet uw alle producten op uw beeldscherm. Om uw zoekopdracht te specificeren kunt u een van de gewenste productcategorie kiezen.

Nadat u een geschikt product hebt gevonden, kunt u productspecificaties  bekijken, waaronder: foto’s, video’s, gebruikersaanwijzing en klanten beoordelingen.  Als het product verschillende opties heeft? kies dan voor de gewenste parameters met behulp van de filters op de productpagina en klikt u op de knop “Voeg to in winkelwagen”.

Als u het gewenste producten niet kunt vinden op onze catalogues. Neem dan gerust contact met ons op via het e-mailadres: inf0@woonenstijl.nl of via het telefoonnummer: 026 – 23 40 333. Wij helpen u graag bij het kiezen van een passende artikel.

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies een juiste artikel , klik op de knop “Toevoegen aan winkelwagen”

U komt nu de winkelwagen. Hier kunt het aantal wijzigen of het product verwijderen. Klik op bijwerken en volg de stappen.

U kunt kiezen voor verder winkelen als u nog meer producten wenst te bestellen.

Heeft u alle artikelen in uw winkelwagen, klik dan op afrekenen.

Bent u al klant bij ons? Vul dan uw e-mailadres en het wachtwoord. Bestelt u voor de eerste keer, druk dan op registreren. Hier kunt u uw contactgegevens invullen.

U komt nu in uw account. Hier kunt u het afleveradres wijzigen en/of een afwijkend factuuradres opgeven.

Maak uw bestelling definitief door op bestelling plaatsen te drukken en veilig af te rekenen via uw eigen bank.

Hoe plaats ik een besteling in een andere kleur of stof ?

Als het productie mogelijk beschikbaar in andere kleur of materiaal. Wordt het vermeld in de productbeschrijving. Bij de gerelateerde producten staan ook variaties weergegeven.  U kunt deze informatie ook verduidelijken klantenservice te bellen.

Contactgegevens WooenenStijl:

Telefoon: 026 – 23 40 333

E-mailadres: info@woonenstijl.nl

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van WoonenStijl worden geleverd door DHL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DHL In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres. Voor eetkamertafels en eetkamerbanken gelden andere verzendmethode. Hiervoor schakelt WoonenStijl speciale koeriersbedrijf voor. Hierover wordt u van te voren telefonisch geïnformeerd.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 15:00 besteld op onze webwinkel, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt ? Nemen wij telefonisch contact met u op.

Hoe Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij DHL. U kunt altijd een e-mail sturen naar info@woonenstijl.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij WoonenStijl, ontvangt u een e-mail met alle bestelgegevens.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling is aangemeld bij DH, zult u een bevestigingsmail ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van mijn DHL Parcel.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 12 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Hoe Kan ik de bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander afleveradres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet op tijd wordt geleverd.  Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met via mijn DHLparcel  Indien u uw bestelling na 2 werkdagen nog niet is ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van WoonenStijl.

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het product defect heeft).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Stuur een bericht naar info@woonenstijl.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.

Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.

De producten worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde elementen.

Nadat de uw retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij bevestigingsmail met een verzendlabel waarmee u uw bestelling kunt terugsturen. Alleen als uw retourzending een waarde van minder dan €75,- heeft, brengen wij een verwerkingstarief van €12 in rekening. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier op deze pagina.

Hoe Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €75,-, en een verwerkingstarief van €12 in rekening gebracht worden. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen wij de producten terugsturen naar de klant (Hierbij zijn de verzendkosten ook voor de klant). Weet u niet zeker of uw artikelen voldoen aan de eisen van WoonenStijl? Stuur gerust een bericht naar onze via het contactformulier.

Hoe krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde meubels worden door ons gecontroleerd na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt.

Vragen over uw bestelling

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren via het onderstaande contactformulier.